Tip: een website laten maken!

Pas geleden heb ik een website laten maken. Dit heb ik laten doen door Vrijdag Online. Dit bedrijf maakt al jaren websites en zij zorgen ervoor dat jou website voldoet aan alle eisen. Als ondernemer zijnde moet je je natuurlijker blijven ontwikkelen en daarom heb ik contact opgenomen met dit bedrijf. Ik had wel een website maar deze liep behoorlijk achter. Ik had er zelf geen verstand van en daarom ben ik opzoek gegaan naar een bedrijf dat mij zou kunnen helpen.
Pas geleden was ik namelijk in gesprek met een klant. Niet zomaar een klant, deze klant beschouw ik als een vriend. We delen vaak handige dingen met elkaar zodat we allebei meer bereiken met onze bedrijven. Pas geleden vertelde hij aan mij dat ik aan seo moest doen. Ik wist niet wat dit was maar na een beetje uitleg kwam het er op neer dat je hierdoor makkelijker vindt in Google door bepaalde zoektermen op de website. Hij vond mijn website er sowieso niet goed uitzien en daarom raadde hij me aan om contact op te nemen met Vrijdag Online. Zij hadden zijn website namelijk ookal verbeterd.

Het zorgt voor klanten!

Ik nam dus contact op met dit bedrijf en dat heeft uiteindelijk voor veel nieuwe klanten gezorgd. Ze hebben mijn website namelijk goed aangepakt en daardoor ben ik nu goed vindbaar in Google. Buiten dat ziet mijn website er nu veel beter uit en dit zorgt ook weer voor meer nieuwe klanten.