ehbo cursus kosten

EHBO cursus kosten lager dan gedacht

Iehbo cursus kostenk dacht altijd dat EHBO cursus kosten heel erg hoog waren, maar na goed zoeken bleek dit bij sommige instanties toch mee te vallen. Niet alleen de kosten zelf zijn laag, ook zijn er veel mogelijkheden om vergoedingen te krijgen.

Zorgverzekering

Een zorgverzekering kan er baat bij hebben dat jij deze volgt en wil daarom vaak meedelen in de EHBo cursus kosten. Het verschilt per verzekeraar hoe hoog deze bijdrage is, maar dit kun je vaak vinden in het vergoedingenoverzicht. Mocht het daar niet staan, dan kun je altijd nog in de polisvoorwaarden kijken of gewoon contact opnemen. Mijn eigen verzekeraar betaalde de helft voor me, dus dat scheelde al een boel geld. Waarom ze dit doen is simpel uit te leggen aan de hand van een voorbeeld. Iemand snijdt in zijn vinger en twijfelt of hij naar de spoedeisende hulp ermee moet. Jij weet op dat moment dat het vanzelf gaat genezen en dit dus niet nodig is. Op die manier hoeven zij niet mee te betalen aan de behandeling en besparen ze daardoor enorm veel geld.

Vrijwilligerehbo cursus kosten

Mocht het zo zijn dat je vrijwilliger bent ergens, dan zou ik ook zeker daar eens vragen naar de mogelijkheden tot het bijdragen. Het kan namelijk zo zijn dat zij hier best open voor staan. Over het algemeen zijn sportclubs vaak bereid om mee te betalen. Ik zou je zeker aanraden om even op de website van G4S te kijken voor meer informatie en alle mogelijkheden tot het halen van dit diploma!