Mijn zus werkt bij een evenementenburo

Ik wil later graag een evenementenburo, dit lijkt mij namelijk erg leuk. Ik kan nu al erg veel plezier hebben op feestjes en bijvoorbeeld de kermis. Een evenementburo kan dat allemaal regelen. Mijn grote zus werkt bij een evenementenburo dus ik mag er wel eens heen om te helpen. Soms mag ik kleine dingen doen, zoals flyers rondbrengen, maar soms mag ik ook meebeslissen in bijvoorbeeld het meubilair of de artiesten. Dat vind ik echt heel erg gaaf. Ik mag ook wel eens backstage bij een evenement, dan zie je pas echt hoe hectisch het er allemaal aan toe gaat, ik kan daar echt wel van schrikken. Volgens mij heb je het wel druk op een evenementenburo, maar dit vind ik niet erg, ik ben namelijk ook altijd erg druk. Na school heb ik ook kleine organisaties, zoals een boekenclub, een tennisclubje en ook nog eens een huiswerk club, dit heb ik allemaal zelf georganiseerd en iedereen is daar erg blij mee. Een leraar heeft ook al wel eens tegen mij gezegd dat ik echt heel goed in organiseren ben, dit heb ik dan denk ik van mijn zus. De bazen van mijn zus hebben een keer tegen mij gezegd dat ik gerust stage mag lopen op het evenementburo, dit zou ik heel graag willen. Alleen ben ik daar denk ik nu nog iets te onzeker voor. Misschien moet ik eerst even wat ouder worden en kijken wat ik wil gaan studeren. Maar het zou vast iets in die richting zijn.