Live chat services op de website van jouw plaatselijke supermarkt.

Een klantenservice kan tegenwoordig eigenlijk niet meer ontbreken. Zowel online als offline is het belangrijk dat je als bedrijf of organisatie bereikbaar bent. Dit is natuurlijk op verschillende manieren mogelijk. Denk hierbij aan de oude methodes: telefonisch contact en e-mail. Tegenwoordig is het een stuk uitgebreider geworden met o.a.: Live chat, Chat- of Flowbots, Facebook en WhatsApp. Als consument kan je het desbetreffende bedrijf op zat mogelijkheden bereiken.

Wat zijn de voordelen van een live chat?

Het voordeel aan het hebben van een live chat op je website is dat contact een stuk laagdrempeliger wordt. Consumenten hoeven niet meer te bellen, waar veel mensen een angst voor hebben of een e-mail te sturen en hun gegevens kenbaar te maken. Met een live chat ga je het gesprek geheel anoniem in en indien nodig kunnen er contactgegevens gevraagd worden. Door snel en makkelijk een chat te starten worden klanten sneller geholpen en blijven de telefoon en mailbox minder overbelast. Je gaat hierdoor als consument efficiënter en meer oplossingsgericht te werk. Door dat consumenten sneller geholpen worden gaan ze vaak ook sneller over in kopen, hierdoor verbeterd je omzet.

Hoe kan Chatkracht je helpen met het behalen van een optimale klantenservice?

Als bedrijf reageer je op de consument binnen de openingstijden. Chatkracht kan je hierbij ondersteunen. Chatkracht is doordeweeks vanaf 09.00 uur tot ’s avonds 21.00 uur bereikbaar. Op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur en op zondag 12.00 uur tot 17.00. Je kan als bedrijf gebruik maken van Chatkracht om je bereikbaarheid te vergroten en klanten sneller in de avond te woord te staan. Chatkracht beschikt over goede chatspecialisten die maar al te graag jou en je bedrijf ondersteunen en helpen verlichten. Chatkracht reageert op het eerste bericht binnen 30 seconden, test het zelf uit op de live chat!