Wat is een goede nps score? Of moet u andere vragen stellen?

Ons bedrijf heeft gemerkt dat wanneer wij op de oude voet doorgaan, wij klanten gaan verliezen. Wij hebben daarom gekeken hoe wij konden zorgen dat wij meer konden achterhalen wat onze klanten wilden en hoe wij hen dan vervolgens konden helpen. Ik heb mij toen helemaal verdiept in de NPS mogelijkheden omdat ik daar veel goede berichten over hoorde bij andere ondernemers. Ik heb toen al heel snel gemerkt dat ik een antwoord moest zoeken op de vraag: wat is een goede nps score? Als je namelijk met NPS vragen en dergelijke gaat werken, moet je ook weten wat is een goede nps score? Ik ben daarom gaan kijken naar mogelijkheden om te zorgen dat ik hier meer informatie over kon vinden en ik kan u zeggen dat dat heel goed was, want ik kwam er al heel snel achter dat mijn vraag, wat is een goede nps score, helemaal niet zo’n goede was. Ik moest namelijk zorgen dat ik niet alleen maar zou achterhalen wat het antwoord was op mijn vraag wat is een goede nps score, maar ik moest andere dingen doen. Ik zal u in deze tekst uitleggen wat ik geleerd heb tijdens mijn onderzoek. Het is namelijk zo dat ik nu heel vaak de vraag krijg van mensen die ik vertel over mijn NPS werk, wat is een goede nps score? Ik denk dat deze vraag aan de ene kant heel erg voor de hand ligt, maar aan de andere kant is het ook heel interessant om eens te laten zien waarom deze vraag ook leidt tot stagnatie. Het is namelijk zo dat wanneer je wilt weten wat is een goede nps score, je vraagt naar een eindpunt. Dat is precies wat je eigenlijk niet zou moeten willen wanneer je met een Net Promotor Score gaat werken. Je wilt namelijk meer bereiken dan eerst. Vandaar dat de vraag wat is een goede nps score, niet een heel goede is. Het gaat er namelijk om dat het antwoord op de vraag wat is een goede NPS is dat deze beter dan die score van gisteren moet zijn. Als het je lukt om je steeds te verbeteren, dan ben je pas echt goed op weg.

Lees hier meer over de vraag: wat is een goede NPS?

Ik wilde weten wat is een goede nps en hoe zorg ik dat deze ook steeds beter wordt? Ik kan u zeggen dat ik op het internet heel veel nuttige info gevonden heb, maar nergens heb ik zoveel info gevonden als op de site hellocustomer.com. Deze site is gemaakt door mensen met verstand van zaken en de vraag wat is een goede NPS wordt hier letterlijk behandeld. Daardoor heb ik heel interessante inzichten opgedaan waar ik gewoon heel goed mee uit de voeten kon.

Wilt u meer weten?

Mocht u ook graag meer uit uw bedrijf willen halen, maar even niet weten hoe, dan kunt u:

  • Even naar de site hellocustomer.com surfen
  • Bekijken welke waardevolle info hier met u gedeeld wordt
  • Een keer contact opnemen met deze mensen om te horen wat men u aanraadt

Ik hoop dat u hier ook nuttige info kunt vinden.