Voor koffie op het werk moet u zeker kijken bij Aroma Club

Een lekker bakje koffie is voor de meeste heel belangrijk in de ochtend en op het werk. Dat vind Aroma Club ook zeker. Zo hebben ze voor koffie op het werk een ruim aanbod van verschillende merken. Wanneer u zelf er niet uit kan komen, kunt u contact zoeken met de klantvriendelijke medewerkers. Zo kunnen ze u zeker helpen welke koffie op het werk bij uw bedrijf het beste past. Dus wilt u graag uw werknemers tevreden houden of bent u zelf wel in voor een kopje koffie? Kijk dan op de site van Aroma Club en laat je inspireren.

Bij het kiezen van een koffiezetapparaat kunt u kiezen voor 1 of 2 koffiemolens. Dit is om te bepalen of je koffie wilt van één koffieboon of meerdere koffiebonen. Zo zijn 2 molens handig bij de smaak van cappuccino en espresso. Zo kunt u bij kantoren kiezen voor melk of melkpoeder. Daarbij is melkpoeder makkelijker en sneller in de onderhoud van de koffiemachine. Daarbij beschikken de machines natuurlijk over automatische spoelsystemen, wat veel werk scheelt.

Duur van koffiemachine

Wanneer u koffie op het werk hebt is het belangrijk om dat apparaat goed bij te houden voor een langere levensduur. Daarbij kan je bij Aroma Club kiezen voor een all-in onderhoudscontract of een preventief onderhoudscontract. Zo volautomaat heeft zo’n 1 of 2 beurten voor onderhoud per jaar nodig. Hierbij wordt ook de waterfilter vervangen. Zo voorkom je kalkaanslag in de koffiemachine. Neem voor informatie vrijblijvend contact op.