JIP Media

Webdesign Roosendaal, JIP Media werkt!

Webdesign Roosendaal beschikt over een geweldig team wat zich graag voor jou inzet! Het maken van een website vergt nu eenmaal de juiste kennis. Hiermee kun je er toch een stuk beter voor zorgen dat jouw website er uniek en zeer professioneel uitziet. Voor het maken van een eigen website dien je een aantal handelingen te verrichten. Deze handelingen zijn absoluut niet voor mij weggelegd. Hierdoor had ik er ook al meteen voor gekozen om een extern bedrijf ervoor in te schakelen. Het onderhouden van een website zou mij nog wel afgaan, niet als er over codes en dergelijks gesproken wordt. Dat is voor mij een onbekende wereld waar ik liever niet in wil bevinden. Zodoende ben ik op het internet gaan zoeken naar een bedrijf die ons hiermee kan helpen. Tijdens mijn zoektocht op het internet had ik diverse marketingbureau’s gevonden. Uiteindelijk ben ik bij JIP Media gebleven.

Webdesign RoosendaalWebdesign Roosendaal maakt het waar

Aangezien ik niet heel veel tijd had om nog verder te gaan zoeken, ben ik een afspraak gaan maken met dit bedrijf. Nog geen dag later kon ik er al terecht om mijn wensen bespreekbaar te maken! Onder het genot van een kop koffie werden mij een paar voorbeelden gegeven. Deze voorbeelden hadden mijn interesse al meteen gewekt! De lay out in combinatie met de indelen was zo gaaf en dan stond er natuurlijk nog geen content op de pagina.

Offerte opvragen of gelijk akkoord geven?SSL Certificaat

Aangezien ik enthousiast ben over wat ik heb gezien, wilde ik dat zij direct voor ons aan de slag gingen. De offerte had ik al wel opgevraagd en ook direct akkoord op gegeven. De kosten had ik natuurlijk van tevoren al wel gehoord en die vielen onwijs mee. Ik kan je nu in ieder geval wel vertellen dat onze website een stukje vakwerk is en dat zul je merken!